image/svg+xml
image/svg+xml

2022-2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları

2022-2023 Akademik Yılı Bahardöneminde Fakültemiz bölümlerine yatay geçiş ile kayıt hakkı kazanan öğrencilerin aşağıdaki belirtilen belgeleri kayıt için 13-17 Şubat 2023 tarihleri arasında Fakültemiz öğrenci işleri birimine kayıt evrakları ile gelerek veya fen@bartin.edu.tr  mail adresine göndererek kayıtlarını yaptırmaları gerekmektedir.

KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
1-Onaylı Öğrenci Belgesi: Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
2-Onaylı Not Durum Belgesi (Transkript): Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı bütün dersleri ve bu derslere ait notları gösteren onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
3-ÖSYS/YKS Puanını Gösteren İnternet Çıktısı: Öğrencilerin kayıtlı oldukları Yükseköğretim kurumlarına yerleşmiş olduğunu gösteren belgedir.
4-Daha önce Merkezi Yerleştirme (Ek Madde 1) ile Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge
5-Ders İçerikleri
6-Başvuru Formunun Çıktısı
7-Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına Dair Belge
8-Kayıt Tarihleri İçerisinde Katkı Payı / Öğrenim Ücretinin Yatırıldığına Dair Banka Dekontu/Makbuzu: (İkinci öğretim öğrencileri, uzaktan öğretim öğrencileri ile normal öğretim sürelerini aşan birinci öğretim öğrencileri için)

Ziraat Bankası internet bankacılığı üzerinden ya da bankamatiklerinden T.C. kimlik numaralarını girerek kayıt tarihleri içerisinde yatıracaklardır.

Yatay geçiş kayıtlanma dilekçesi: Dilekçe örneğine ulaşmak için tıklayınız.

Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması halinde kabul edilir. Islak imzalı olan belgelerin posta/kargo yoluyla Fen Fakültesi Dekanlığının aşağıda belirtilen açık adresine gönderilmesi gerekmektedir.

Muafiyet talebinde bulunacak öğrencilerimiz ise Muafiyet Talep Dilekçesini doldurarak ekleri ile birlikte Dekanlığımıza elden veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. 

ADRES:
Bartın Üniversitesi Fen Fakültesi Dekanlığı
Kutlubey Yerleşkesi
Kutlubeyyazıcılar Köyü  Merkez / BARTIN
Tel: 0378 501 10 00 Dahili: 2269


Önemli Not: Yatay geçiş yaptıktan sonra bursunuzun/kredinizin kesilmemesi için https://www.turkiye.gov.tr/kyk-kredi-burs-nakil-basvurusu adresinden burs/kredi nakil talebinde bulunmayı unutmayınız.

Önemli Not: Kahramanmaraş'ta meydana gelen deprem afetinden dolayı yükseköğretim kurumlarının bahar dönemi başlangıçları ikinci bir duyuruya kadar Yükseköğretim Kurulu tarafından ertelenmiştir.Depremden etkilenen illerimizde (Kahramanmaraş, Diyarbakır, Adana, Adıyaman, Malatya, Gaziantep, Şanlıurfa, Osmaniye, Hatay, Kilis) ikamet eden ya da nüfusa kayıtlı ili bu iller olan öğrencilerimizden Üniversitemizi yatay geçişle kazanan öğrencilerimizin kayıt hakları saklı tutulacaktır.